Metafora: SPOSOBNOST PROCJENE JE SPOSOBNOST GLEDANJA
Izvorni okvir | Gledanje |
Ciljni okvir | Procjena |
Inačice:
Empirijsko istraživanje:
Preslikavanja:
Cilj preslikavanja | Procjenitelj |
Izvor preslikavanja | Onaj koji gleda |
Napomena o preslikavanju |
Cilj preslikavanja | Ono što se procjenjuje |
Izvor preslikavanja | Ono što se gleda |
Napomena o preslikavanju |
Cilj preslikavanja | Osnova procjene |
Izvor preslikavanja | Vizualne značajke onoga što se gleda |
Napomena o preslikavanju |
Povezana metafora :
Aktivna metafora | SPOSOBNOST PROCJENE JE SPOSOBNOST GLEDANJA |
Tip odnosa | specifikacija izvornoga i ciljnoga okvira |
Povezana metafora | ZNANJE JE GLEDANJE |
Povezani opis |
Logički slijed:
Primjeri:
Primjer: anotacija | |
Izvor primjera | hrcak.srce.hr/file/126440 |
Napomena uz primjer | |
Primjer: tekst | Čini se da kulture u kojima su autoritet i utjecaj kulture ograničeni 'samo na vrlo malenu klasu ljudi' imaju tendenciju zamutiti razlike između književnosti i drugih društvenih diskursa, između estetske vrijednosti i kiča, između umjetnosti i zabave. |
Glosirani primjer | |
Engleski prijevod primjera |
Primjer: anotacija | |
Izvor primjera | http://net.hr/danas/hrvatska/petrov-dao-do-znanja-sto-zeli-zelim-biti-premijer-ne-vidim-po-cemu-su-plenkovic-i-milanovic-bolji/ |
Napomena uz primjer | |
Primjer: tekst | Ne vidim po čemu su to Plenković i Milanović bolji od mene. |
Glosirani primjer | |
Engleski prijevod primjera |
Primjer povezane jezične metafore:
Status: u radu | U radu |
Odgovarajući okvir u WordNetu |
Grafički prikaz odnosa među metaforama: