Metafora: PRIHVAĆANJE IDEJE JE GUTANJE
|
Izvorni okvir | Gutanje |
Ciljni okvir | Ideja |
Inačice:
Empirijsko istraživanje:
Preslikavanja:
Povezana metafora :
Aktivna metafora | PRIHVAĆANJE IDEJE JE GUTANJE |
Tip odnosa | specifikacija ciljnoga okvira |
Povezana metafora | PRIHVAĆANJE JE GUTANJE |
Povezani opis |
Aktivna metafora | PRIHVAĆANJE IDEJE JE GUTANJE |
Tip odnosa | logički slijedi iz |
Povezana metafora | USVAJATI IDEJU JE JESTI |
Povezani opis |
Aktivna metafora | PRIHVAĆANJE IDEJE JE GUTANJE |
Tip odnosa | u dvosmjernom odnosu sa |
Povezana metafora | IDEJA JE JELO |
Povezani opis |
Logički slijed:
Primjeri:
Primjer: anotacija | |
Izvor primjera | http://2012-transformacijasvijesti.com/manipulacije/kresimir-misak-tko-je-izgradio-mjesec |
Napomena uz primjer | |
Primjer: tekst | Naravno, teško je progutati ideju (dok se ne uroni dublje u povijest) da za shvaćanje problematike vezane uz Mjesec ikakav značaj mogu imati kilometri, ali brojevi svejedno rade u kojem god smjeru da se krene. |
Glosirani primjer | Of course, difficult is to swallow the idea (until it not dives deeper into history) that for the understanding of issues beside the Moon of any significance can kilometers, but the numbers nevertheless work in whichever direction that to go. |
Engleski prijevod primjera | Of course, it is difficult to swallow the idea (until we dive deeper into history) that kilometers can be of any importance when trying to understand Moon related topics, but numbers always work no matter which direction we go. |
Primjer povezane jezične metafore:
Status: u radu | U radu |
Odgovarajući okvir u WordNetu |
Grafički prikaz odnosa među metaforama: